Гарантійні зобов’язання магазину GoProStore:
1. Продавець гарантує, що куплений виріб є працездатним і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу.
2. Гарантія на оригінальну продукцію GoPro – 12 місяців з дня покупки. Оскільки магазин GoProStore є офіційним дилером GoPro в Україні, на камери куплені у нас поширюється гарантійна політика компанії – при гарантійних випадках екшн камери GoPro не ремонтуються, а змінюються на нові.
3. Гарантія на продані комплектуючі та вироби інших виробників, за умови дотримання умов гарантії, має на увазі під собою безкоштовний ремонт комплектуючих і виробів протягом гарантійного терміну, вказаного в нашому гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні за призначенням у разі неможливості ремонту і становить від 30 днів до 12 місяців.
4. Гарантія дійсна тільки при наявності правильно і чітко заповнених документів підтверджують купівлю (товарний чек) і фірмового гарантійного талона виробника з заповненими полями і розписом покупця (гарантійний талон видається на камери, на аксесуари гарантія по чеку).
5. Покупець зобов’язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з Правилами його використання та гарантійного обслуговування, що містяться в доданих до обладнання інструкціях і переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень.
6. Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених виробів у випадках:
- втрати гарантійного талона (якщо виріб їм комплектується, крім виробів в OEM-поставці), наявності в ньому записів або виправлень, зроблених не продавці;
- неспівпадіння серійних номерів комплектуючих із зазначеними в гарантійному талоні (якщо виріб їм комплектується, крім виробів в OEM-поставці);
- пошкодження або відсутності гарантійних пломб Продавця на виробі або комплектуючих;
- наявності механічних ушкоджень (вмятини, сколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць тощо), а також зі стертою маркуванням виробів, нерозбірчивим серійними номерами;
- наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розтину блоків, слідів пайки, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей і т.п.);
- наявності пошкоджень, отриманих в результаті аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також в результаті дій третіх осіб або непереборної сили;
- вироби з ознаками горіння або задимлення (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпуси, ін.);
- наявності пошкоджень, викликаних попаданням всередину виробу сторонніх предметів, комах тощо.;
- несправності, що виникла в наслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;
- виходу вироби з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційної експлуатації вироби побутового призначення, неправильної установці і підключенні, порушенні правил експлуатації, зберігання і транспортування, викладених в керівництві користувача);
- при неповній комплектації вироби, відсутності додається документації, драйверів, з’єднувальних кабелів, кріплення і оригінальної упаковки, або з пошкодженою комплектацією;
- роботи виробу з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп’ютерним вірусом програмними продуктами;
- невідповідності Державним стандартам параметрів електроживлячих, телекомунікаційних і кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними й іншими);
- некоректної роботи з програмно – апаратною частиною вироби (перепрограмування Flash – Bios і т.п.);
- а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
7. Відповідно до Закону України Про “захист прав споживачів” обмін і повернення товару протягом перших 14 днів з дня покупки здійснюється якщо:
- товар новий, збережений товарний вигляд (запаяні упаковки не відкривалися), тобто який не був в експлуатації і не має слідів використання: подряпин, потертостей і т.п.;
- програмне забезпечення не змінювалося
- збережені: повна комплектація, ярлики, цілісність і всі компоненти упаковки, заводське маркування.